28 Φεβρουαρίου 2014

Το πρώτο μου βραβείο!!!

Ευχαριστώ πολύ τη Flore G με το diaba-zo.blogspot.gr για το βραβείο που μου έδωσε
και ξεκινάω αμέσως απαντώντας στις ερωτήσεις.
 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhr-O3aKRooAxf-SK5YZmpBCjFS8zz5nCZWmJE3CtGF3MZjyFcohh1OFzVzFNoFgezSF63tsXjCrrcKCPabcRdAZzPDHmNTtfvN4MmPXr05yxaiqtXAqxOtAxbyXAFlTo526ptsecY2SnUy/s1600/liebster+award.jpg
Πρώτα όμως θα αναφέρω τους κανόνες. 
Οι κανόνες είναι:
        - Ανάφερε 11 σημεία για τον εαυτό σου
Απάντησε στις 11 ερωτήσεις,που σου υπέβαλε αυτός,που σου χάρισε το βραβεία
- Βράβευσε με τη σειρά σου 11 ιστολόγια(με λιγότερους από 200 αναγνώστες κατά προτίμηση)    
και ενημέρωσέ τους
- Υπόβαλε με τη σειρά σου 11 ερωτήσεις γι’ αυτούς,που βραβεύεις

11 σημεία για εμένα:
- Μ' αρέσει ο Johnny Depp και ο Zac Efron
- Λατρεύω τα ταξίδια (αυτό φαίνεται από το προηγούμενο ποστ)
- Μ' αρέσει πολύ η Αθήνα αλλά άνετα θα ζούσα για πάντα στην Ρώμη
- Ξέρω να κάνω νοστιμότατη καρμπονάρα
- Το ίνδαλμα μου είναι η Audrey Hepburn
- Μ' αρέσει πάρα πολύ ο χειμώνας και το χιόνι. Εντάξει αγαπώ το καλοκαίρι
αλλά έχω γεννηθεί χειμώνα και επίσης λατρεύω τα Χριστούγεννα.
- Λατρεύω την ζεστή σοκολάτα (και την κρύα), γενικά ό,τι έχει να κάνει με
σοκολάτα! Ναι, πιστεύω πως αν δεν έχει σοκολάτα δεν είναι γλυκό!
- Ακούω πολλές ώρες μουσική από το ραδιόφωνο του κινητού μου και
συνεπώς είμαι μονίμως με τα ακουστικά στα αυτιά!
- Επειδή όπως είπα πριν μ' αρέσει το χιόνι, ονειρεύομαι να πάω στην
Λαπωνία και να κάνω βόλτα με έλκυθρο με αυτά τα πανέμορφα σκυλάκια
(δεν θυμάμαι τη ράτσα, νομίζω Χάσκι)
- Μ' αρέσουν τα φορέματα αλλά δυστυχώς καταλήγω να φοράω συνεχώς
παντελόνια...
- Θα ήθελα να τολμήσω να αλλάξω το μόλις από πάνω...


Οι ερωτήσεις
1. Τι είναι αυτό που σε παρακίνησε να ξεκινήσεις το blogging;
Μ' αρέσει πολύ το γράψιμο και αφού μεγάλωσα λίγο αποφάσισα πως πρέπει
να το εξωτερικεύσω και να το κάνω πράξη
2. Ποιο είναι το αγαπημένο σου hobby;
Θα έλεγα πως η φωτογραφία με γοητεύει πολύ
3. Αγαπημένο τραγούδι
Έχω πολλά αλλά αυτή τη περίοδο μου αρέσει πολύ το Can't Hold Us του
Macklemore
4. Αγαπημένο βιβλίο
Ο Αλχημιστής του Πάολο Κοέλιο
5. Τι μου αρέσει να βλέπω σε έναν άνθρωπο
Ειλικρινές χαμόγελο και ευγενική καρδιά
6. Τι σημαίνει για μένα φιλία
Να χαίρεσαι με τη χαρά του άλλου, να λυπάσαι με τη λύπη του. Να είσαι πάντα
κοντά στον άλλο στα εύκολα και στα δύσκολα.
7. Αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα
Δεν θα μπορούσα γιατί για να άλλαξει πιστεύω πως χρειάζεται η συμμετοχή και 
η βούληση όλων. Μόνο με συλλογική δουλειά και απόφαση μπορεί να αλλάξει.
8. Το μεγαλύτερο μου ελάττωμα
Λόγω ζωδίου είμαι λίγο παρορμητική 
9. Αν είχες την μηχανή του χρόνου σε μια εποχή θα ταξίδευες;
Γύρω στο 1960 για να γνωρίσω μεγάλους ηθοποιούς του ελληνικού κινηματογράφου
όπως η Καρέζη και ο Αλεξανδράκης.
10. Αλάτι ή πιπέρι;
Αλάτι;
11. Ποιο είναι το μεγαλύτερο σου όνειρο;
Το έχω γράψει πιο πάνω, να ταξιδέψω στη Λαπωνία.

Οι ερωτήσεις μου είναι:
1. Ποια είναι η αγαπημένη σου ταινία;
2. Αν μπορούσες να ταξιδέψεις οπουδήποτε, που θα ήθελες να πας;
3. Ποια είναι η χρονιά που δε θα ξεχάσεις ποτέ;
4. Ποιο είναι το μεγαλύτερο προτέρημα σου;
5. Ποιο ταλέντο που δεν έχεις θα ήθελες να έχεις;
6. Ποια είναι η αγαπημένη σου ηθοποιός και γιατί;
7. Όταν είσαι ψυχολογικά πεσμένη τι κάνεις για να ανεβάσεις την διάθεση σου;
8. Ποιο είναι το αγαπημένο σου ρούχο; 
9. Τι είναι για σένα το blogging; 
10. Σε ποια ταινία θα ήθελες να πρωταγωνιστήσεις;
11. Ποιο είναι το αγαπημένο σου ζωάκι;

Δίνω με τη σειρά μου βραβείο στα εξής blogs:
- http://dreamstylesplash.blogspot.gr
- http://voulisot.blogspot.gr
- http://syros2js.blogspot.gr/
- http://tomakeupmou.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου